Beste Leden,
Niet alleen in Leeuwarden is de overlast op het water merkbaar. Ook andere plekken hebben er last van.
Het tijdschrift "Vlot" heeft hier recent nog een artikel aan gewijd en een meldpunt in het leven geroepen.
Met hun toestemming sturen we dit artikel door aan onze leden omdat niet iedereen de "Vlot" ontvangt.
Met elkaar blijven we aandacht vragen voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Bestuur VSL
0 reacties
Reacties
Nog geen reacties. Wees de eerste!

